
Στη σύγχρονη εποχή, ο ψηφιακά ισχυροποιημένος αγοραστής έχει άμεση πρόσβαση σε περισσότερη πληροφορία.
«Οι Β2Β αγοραστές έχουν ήδη προχωρήσει πάνω από 60% στο ταξίδι αγοράς τους όταν έρθουν σε επαφή για πρώτη φορά με έναν πωλητή. (FORRESTER/ 2019)»

Η πληροφορία που έχει στη διάθεσή του ο σύγχρονος Β2Β αγοραστής είναι αξιόπιστη αλλά ταυτόχρονα υπερβολική και αντιφατική.
«Η αντιφατική πληροφόρηση μειώνει κατά 66% την ικανότητα του αγοραστή να επιλέξει μια υψηλής ποιότητας και χαμηλού ρίσκου συμφωνία.(GARTNER/ 2019)»


Περισσότεροι άνθρωποι συμμετέχουν στην απόφαση μιας Β2Β αγοράς.
Η διαδικασία μιας σημαντικής Β2Β αγοράς είναι πιο αργή και πιο σύνθετη.



Περισσότερες Β2Β πωλήσεις καθυστερούν ή χάνονται.


Τα αποτελέσματα των ομάδων πωλήσεων επηρεάζονται αρνητικά.
«75% των Β2Β αγοραστών προτιμούν μια εμπειρία αγοράς χωρίς καθόλου επαφή με πωλητή. Όμως το 43% των Β2Β αγοραστών που αγοράζουν μόνοι τους οn–line είναι περισσότερο δυσαρεστημένοι από την επιλογή τους». (GARTNER/ 2019)



Η εμπειρία πώλησης είναι ο σημαντικότερος παράγοντας διαφοροποίησης μεταξύ των B2B πωλητών αλλά και ο παράγοντας που εξασφαλίζει την μεγαλύτερη προτίμηση και πιστότητα των αγοραστών (σε σχέση με το προϊόν, την εταιρεία, την εξυπηρέτηση και την τιμή).

Τα 5 πιο σημαντικά χαρακτηριστικά των Β2Β πωλητών που διαμορφώνουν μια διαφορετική εμπειρία πώλησης για τους αγοραστές είναι τα παρακάτω: (GARTNER/ 2021)
- 52% μου δίνει κρίσιμες πληροφορίες και συμβουλές (insights)
- 49% με βοηθάει να πετύχω την απαραίτητη συναίνεση στην εταιρεία μου
- 41% καταλαβαίνει και ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των stakeholders
- 34% με βοηθάει να καταλήξω σε απόφαση αγοράς
- 30% με διευκολύνει στην αγορά μου